Brev:
Atypiske celler og graviditet?
2. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Atypiske celler og graviditet?
Hej
Min kæreste og jeg gennem 2½ år har besluttet at ligge p pillerne på hylden og så se hvad der sker :-)
MEN jeg var for tre uger siden nede til underlivsundersøgelse og har fået "konstateret" atypiske celler... lægen siger det ikke er noget at være urolig for, men at det er vigtigt at jeg kommer til kontrol om 6 måneder igen...
Nu vælter tankerne rundt i hovedet på mig - bør vi stadig forsøge at blive gravide?
Har søgt rundt på nettet omkring det men synes ikke rigtig jeg kan finde noget...
Håber du kan svare mig på det?
venlig hilsen
Christina