Brev:
Mælk i brysterne? Kan jeg være gravid igen?
22. februar 2009
Alder:
0 mdr.
Mælk i brysterne? Kan jeg være gravid igen?
Hej Helen
Vi er små småt begyndt at arbejde på at få barn nr. 2. Nr. 1 er knap 20 mdr.
Nu går jeg og venter på min menstruation, som burde komme inden for den næste uges tid.
Forleden opdagede jeg, at jeg kan presse væske ud af brysterne både klar væske og hvid/gullig væske.
Jeg stoppede med at amme vores første barn, da hun var 13 mdr og har ikke kunne presse væske ud af brysterne i langt tid. Nu kan jeg gøre det hele tiden. Er det tegn på, at jeg muligvis er gravid igen, eller er det normalt så lang tid efter ammestop?
Venlig hilsen...