Brev:
Tiden nærmer sig
22. februar 2009
Alder:
0 mdr.
Tiden nærmer sig
Hej Helen. igen.... ;)
Min fødsel nærmer sig så småt, og derfor osse en masse spørgsmål.
Er det alle der kan amme? Jeg tænker mere på om folk med mindre bryster har sværere ved det end folk med store mht mælkeproduktion osv? måske det er et dumt spørgsmål - men bliver lidt i tvivl.
Er det først når maven begynder at synke at fødslen kan begynde når som helst, eller kan det sagtens synke lige når det hele går i gang?
Jeg er nu 38 uger henne, og min jordemoder skønnede baby til at være 2800gr i uge 37. er det passende? Over gennemsnit eller under?
Kan slipproppen godt være flere dage om at gå, eller kommer det hele på en gang?
Håber ikke at der er for mange spørgsmål :)
På forhånd tak.
Knus Nal