Brev:
Hvor meget tager babyen på om uge?
6. december 2008
Alder:
0 mdr.
Hvor meget tager babyen på om uge?
Hej igen :)
Synes hele tiden der kommer spørgsmål, spørgsmål man ikke helt kan finde svar på. Igen tak for en dejlig side.
Jeg var til jordemoder igår, hvor hun mærkede på min mave, og skønnede den lille til 1200 gram, er det for meget i følge hvad man siger de skal veje? Jeg er nu i uge 27uger henne +0.
Hvor meget tager de på om ugen fremover?
På fårhånd tak, og rigtig god weekend :)
Knus Nal