Brev:
Brunt udflåd
5. december 2008
Alder:
0 mdr.
Brunt udflåd
Hej Helen
Tak for svaret på mit tidligere spørgsmål.
Nu er jeg her så igen. Denne gang fordi jeg nu i to dage har haft brunt udflåd. I går var det bare en smule, men i dag synes jeg faktisk der har været en del. Jeg er jo nervøs, og jo mere jeg tænker på, om jeg har ondt, jo mere ondt får jeg.
Jeg har fra helt tidlig i graviditeten haft mange ligamentssmerter, og nu er det svært for mig at skelne, om det bare er dem, der spiller mig et puds.
Mit spørgsmål er, om jeg kan tage det med ro, så længe der ikke er friskt blod, eller skal jeg reagere med det samme. Jeg er 10+4 og har tid til scanning d. 16 dec.
Jeg har ikke haft sex siden søndag, det eneste jeg har gjort, som ikke er normalt for mig, er, at jeg har båret nogle tunge ting de sidste par dage.
På forhånd tak