Brev:
Gravid igen, men ingen sexlyst
25. november 2008
Alder:
0 mdr.
Gravid igen, men ingen sexlyst
Hej Helen
Lille Sebastian på 1 år skal være storebror d.9 marts, vi glæder os meget til nummer 2, men det er desværre ikke uden komplikationer. Min sexlyst er helt forsvundet, og det tærrer virkelig på mors og fars forhold. Jeg overgiver mig en gang imellem, men det er ikke fordi jeg har lyst, nærmere af dårlig samvittighed af mangel på samme. Vi savner virkelig hinanden og jeg føler at vi ikke en gang kan ligge og nusse, uden det skal føre til mere.
Mit spørgsmål er, findes der noget man må ta´ når man er gravid der kan øge ens sexlyst??
Håber du har noget godt i ærmet, for jeg savner virkelig at have lyst til min mand :(
Med venlig hilsen
en lettere frustreret snart mor til 2