Brev:
Bliver det en dreng eller pige
25. november 2008
Alder:
0 mdr.
Bliver det en dreng eller pige
Kære Helen,
Et kort spørgsmål... Man siger at sandsynligheden for at få et barn af samme køn som det man har i forvejen er større end at få en af modsat køn. Det er selvfølgelig under forudsætning af at det er med den samme mand. Jeg kan ikke overbevise min svigerfar om dette faktum, og vi har derfor væddet. Men jeg kan ikke finde noget dokumentation, der viser at jeg har ret. Kan du hjælpe.
Tak for en super brevkasse.
Med venlig hilsen
Dorthe