Brev:
Hårfarve og selvbruner
18. november 2008
Alder:
0 mdr.
Hårfarve og selvbruner
Hej Helen.
Jeg er helt ny herinde, og syns allerede at det er en skøn side :) Jeg har lige nogle spørgsmål ang. min graviditet, som jeg er lidt usikker omkring.
Jeg er 25 uger henne, og har fået farvet mit hår inden jeg vidste hvor giftigt det var. Jeg fik farvet det hos en frisør, hvor hun brugte en hætte hvor hun trak håret ud, altså så det kom ikke i kontakt med hovedbunden, som vel er det det ikke må eller? Skader det lige så meget selvom jeg har den hætte på, og det ikke er i kontakt med huden?
Og jeg har så udover det farvet hele håret uden hætte. Har dette kunne skade mit barn?
Mit andet spørgsmål er, jeg har siden jeg fandt ud at jeg var gravid brugt selvbruner i form af nogle vådservietter, da jeg troede det var helt iorden i stedet for at tage sol. Kan der være sket noget ved det? jeg har ikke vidst at det kunne være rigtig usundt for mit barn. :(
Undskyld det lange brev.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Nal