Brev:
Hovedpine i forbindelse med graviditet
4. november 2008
Alder:
0 mdr.
Hovedpine i forbindelse med graviditet
Hej Helen,
Her går det fint i hvertfald med baby. Skal NF skannes på fredag.
Men på mit job går det ikke særligt godt. Jeg er pt udsat for et stor psykisk pres en en chef der vil kontrollere alt og som kører på mig og er ofte nedtrykt og er dermed bange for at "skade" fostret".
Desværre ser der ikke ud til at tilstanden på jobbet vil ændre sig foreløbig Så jeg ved ikke rigtig om jeg skal blæse på jobbet og passe på mig selv og tage en snak med min læge og/eller jordemoderen som jeg skal til i næste uge og evt få en sygemelding i første omgang for måske en måned eller om jeg skal bide det i mig og passe jobbet?
Desuden har jeg haft voldsom hovedpine siden fredag og normalt har jeg hovedpine max 5 gange om året. Jeg har ikke lyst til at fylde mig med panodiler så jeg lider i stilhed.
Kan hovedpinen være pga graviditeten??