Brev:
Nygravid med feber og diarré
9. september 2008
Alder:
0 mdr.
Nygravid med feber og diarré
Kære Helen,
Først og fremmest tak for dine råd om overgang til Juniorseng. Før havde vi jævnligt puttekriser, der virkelig trak tænder ud, men siden vi skiftede til juniorseng har vi haft 2 milde episoder, der kunne afværges. Den overgang har virkelig betyder meget for fores aftener og natteroderiet er stort set væk.
Jeg skriver til dig idag, fordi jeg netop igår opdagede, at jeg er gravid (4+1 idag tirsdag). Idag har jeg så haft ondt i maven (startede allerede igår), diarré, knapt 39 i feber og en lille smule kramper og kvalme.
Hvad betyder det for den lille spire i min mave?
Både nu på kort sigt, og hvis den klarer skærene, kan det så få give problemer/defekter for barnet?
Det tog jo næsten 2 år med vores datter, og denne gang er jeg blevet gravid i min 6. cyklus, så vi er overraskede og meget glade. Så meget større er angsten også for, at det lille nye liv, skal gå til grunde pga. min dårligdom.
Kærlig hilsen
En bekymret nygravid