Brev:
Vitaminer og mineraler
5. september 2008
Alder:
0 mdr.
Vitaminer og mineraler
Hey Helen
Skriver lige til dig igen ;-)
Har læst lidt rundt omkring om hvilke vitaminer man skal tage som gravid. Og det jeg er fundet frem til er B-vitamin, mineraler især magnesium, kalk og zink, C-vitaminer og D-vitaminer og selvfølgelig folsyre. Og en meget vigtig ting, jeg har læst mig frem til, er omega 3 fra hørfrøolie.
Har læst at man skal have mange gode umættede fedtstoffer, også for at forbygge fødselsdepressioner. Er du enig i alt dette, eller har du nogle flere ting man skal tage eller vælge fra???
Har fundet frem til et multivitamin der hedder baby-my-now fra Solaray, er det noget du kender til og vil anbefale???
Der er alt hvad der skal være i, men tænker om jeg evt skal have en kalk tabelet ud over også?? Da jeg ikke drikker mælk og sjældent spiser mælke produkter ud over yoghurt en gang i mellem.
Vil gerne gi min baby (som jeg så ikke har i maven endnu, men håber meget snart) den bedste start.
Det tror jeg var alt for denne gang.
Nicola