Gravid, ferie og ægløsning

3. september 2008

Kategori:
Alder:
0 mdr.

Gravid, ferie og ægløsning

Hej Helen

Jeg prøver stadigvæk at blive gravid.....(har prøvet i 4 måneder) Blir efterhånden lidt utålmodig, ved godt det tager et stykke tid, men det er svært når man gang på gang for sin menstruation, og kan mærke jeg blir enormt skuffet når det ikke lykkes....

Vil prøve at købe en ægløsningstest imorgen, men hvordan virker sådan en helt præcist??? Tænker på om den fortæller en at man har ægløsning imorgen, eller hvor langt den regner frem??? Og vil gerne høre hvordan den virker sådan generelt....

En anden ting, min søster har spurgt om jeg vil med på ski ferie, det ...

Annonce

... skulle så være den første uge i januar, tænker om det er en go kombination hvis man er gravid???

Er jo som sagt ikke gravid endnu, men prøver ihærdigt på at blive det, så hvis jeg blev det i denne måned, ville jeg være lidt over tre måneder henne??? Altså tænker mere på hvis jeg skulle vælte??

Har stået på ski siden jeg var tre år så er lidt af en haj, og falder sjældent, og tænker bare at hvis jeg tar det stille og roligt ned af pisten uden alt for meget fart og alt for mange røde løjper ville det så ikke gå???

Tror det var det for denne gang

På forhånd tak for dit svar

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

20. december 2023 | Sovevaner | 0 mdr.

Vuggedød og sovestilling

Kære Helen Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er...

9. oktober 2023 | Diverse | 0 mdr.

Nyfødt første bad

Hej Helen Så kom vores lille dreng til verden, med en FV på 3840 og 54 cm,...

4. oktober 2023 | Graviditet | 0 mdr.

Gravid og hånd-, fod- og mundsyge

Hej Helen Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til...

Annonce

Viden om børn:

Frugtmos og børn

Fra 6 mdr´s alderen kan barnet spise al slags frugt. Det kan være frisk frugt eller kogt frugt.

Starter dit barn med skemad i 4-5 måneders alderen, er det dog helt okay, at du giver lidt frugtmos i denne alder. Det anbefales, at du begynder med den kogte mos til de mindste børn. Det anbefales også, at du tilbyder frugtmos som topping på en grød, eller som dessert efter et grøntsagsmåltid.

Til den første skemad er især pære- og æblemos godt, da det har en mild smag,...

Læs mere i Babylex

Kæledyr og børn

I rigtig mange børnefamilier har man en eller anden form for kæledyr, og det er ofte en hund, kat eller et andet kæledyr med pels.

Det kan være rigtig dejligt for børn at vokse op sammen med dyr, og det er lærerigt at skulle hjælpe til med at passe et dyr og sørge for,, at dyret har det godt. At skulle være med til at tage sig af et kæledyr lærer dit barn om ansvar. Det overordnede ansvar for kæledyret er dog dit. Du kan ikke regne med, at dit barn selv kan sørge for et kæledyr,...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Dette er mit første brev til dig - men mærkeligt nok, så har det ikke været muligt for mig at finde svaret i hverken bøger eller ved søgning på nettet, så jeg håber, at du kan gøre mig klogere.

På forhånd tak, Emilies mor