Brev:
Gravid, ferie og ægløsning
3. september 2008
Alder:
0 mdr.
Gravid, ferie og ægløsning
Hej Helen
Jeg prøver stadigvæk at blive gravid.....(har prøvet i 4 måneder) Blir efterhånden lidt utålmodig, ved godt det tager et stykke tid, men det er svært når man gang på gang for sin menstruation, og kan mærke jeg blir enormt skuffet når det ikke lykkes....
Vil prøve at købe en ægløsningstest imorgen, men hvordan virker sådan en helt præcist??? Tænker på om den fortæller en at man har ægløsning imorgen, eller hvor langt den regner frem??? Og vil gerne høre hvordan den virker sådan generelt....
En anden ting, min søster har spurgt om jeg vil med på ski ferie, det skulle så være den første uge i januar, tænker om det er en go kombination hvis man er gravid???
Er jo som sagt ikke gravid endnu, men prøver ihærdigt på at blive det, så hvis jeg blev det i denne måned, ville jeg være lidt over tre måneder henne??? Altså tænker mere på hvis jeg skulle vælte??
Har stået på ski siden jeg var tre år så er lidt af en haj, og falder sjældent, og tænker bare at hvis jeg tar det stille og roligt ned af pisten uden alt for meget fart og alt for mange røde løjper ville det så ikke gå???
Tror det var det for denne gang
På forhånd tak for dit svar