Brev:
Gravid - tager jeg nok på?
31. august 2008
Alder:
0 mdr.
Gravid - tager jeg nok på?
Kære Helen,
Jeg er gravid i 21. uge og har taget 4 kg. på. Er det nok?!
Min BMI inden graviditeten var 22, dvs. jeg var normalvægtig. Jeg spiser nogenlunde sundt og cykler til arbejde - 17 km. i alt om dagen.
I sommerferien tog jeg 2 1/2 kg. på (gav los med slik og kager og ingen motion), men tabte hurtigt et kg. da jeg startede på arbejde igen. Er det ok??!
Jeg har mærket "aktivitet" hos den lille længe. Aktiviteten går selvfølgelig op og ned for hver dag, men jeg har ikke bemærket negative ændringer den seneste tid.
Min fornuft siger mig, at jeg nok bare skal være glad for ikke at have taget mere på. Men jeg er alligevel ikke helt tryg ved det...
På forhånd tak for svaret!