Brev:
At blive gravid
5. august 2008
Alder:
0 mdr.
At blive gravid
Hej Helen
Har læst en masse her inde om graviditet og alt hvad der ellers høre til, og syns du har nogle rigtig gode svar på alting.
Det eneste jeg ikk rigtig kan finde så meget om er det forum der hedder: Vi prøver at blive gravide.
Ved ikk om det er noget du svarer på men nu prøver jeg.
Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i ca 2 måneder, men er endnu ikk lykkes, men vi er optimistiske og forsætter.
Mit spørgsmål er så hvordan blir jeg bedst gravid??
Jeg ryger ikke, drikker ikke, spiser sundt og dyrker motion, har taget folinsyre den sidste måned.
Mit problem er lidt at sæden ryger ud af mig når vi har dyrket sex. Det løber simpelthen ned af benet, og skal næsten altid tisse efter sex. Har haft lidt problem med blærebetændelse så blir næsten nødt til at gå på wc bag efter.
Men spørgsmålet er så om sædcellerne ryger med ud eller om de når op hvor de skal??? Lige nu dyrker vi sex hver eller hver anden dag bare for at sikre os at mine æg blir befrugtet.
Håber du har nogle gode råd til mig som prøver at blive gravid.....
Tak fra Nicola