Brev:
Råd til at blive gravid?
4. august 2008
Alder:
0 mdr.
Råd til at blive gravid?
Hej Helen
Jeg har fået det meget bedre. Jeg er igang med mit tredje cyklus siden operationen. Efter min opration fik jeg mens 14 dage efter, og dette cyklus var på 35 dage (og ingen ægløsning). Men i sidste cyklus havde jeg ægløsning - JUBII. Vi havde desværre ikke held til at blive gravide. Men har du nogle gode råd til at få det hele til at lykkes?
Jeg begyndt at bruge ægløsningsteste. Hvilket giver mig ro. For så ved, både min kæreste og jeg, om vi skal tage en ny etape af baby-ræsset eller hvornår vi bare kan nyde hinanden og slappe af. Vi slapper normalt også af, men der er da øget spænding, når der er mulighed for gevinst.
Ved du ca hvor lang tid vi skal prøve, inden vi søger hjælp? Jeg ved godt at vi ikke er nået til det punkt endnu, men når man ca kun har ægløsning hver anden måned, skal der så gå længere tid?
Med venlig hilsen
Helene