Brev:
Koffeinfri kaffe og graviditet
31. juli 2008
Alder:
0 mdr.
Koffeinfri kaffe og graviditet
Hej Helen
Min kæreste og jeg har lige besluttet at vi gerne vil forsøge at blive gravide igen. Hvordan er det med kofeinfri kaffe - er det lige så skadeligt som almindelig kaffe?
Jeg fik fjernet min spiral for et 4 måneder siden, men min menstruation er stadig ikke regelmæssig - gør det det svære at blive gravid?
Med venlig hilsen
Helle