Brev:
Danskvand
31. juli 2008
Alder:
0 mdr.
Danskvand
Hej.
Jeg ved godt, at det ikke er godt at drikke sodavand, når man er gravid.... men hvad med danskvand? Skader brusen i danskvand fosteret ?