Brev:
Ked af det på puslebordet
25. juli 2008
Alder:
2 mdr.
Ked af det på puslebordet
Hej Helen,
Tak for dit sidste svar :)
Her kommer endnu et spørgsmål. Vores Bertram på 7 uger er virkelig ked af at ligge på puslebordet. Det har varet nogle uger nu. Han kan gå fuldstændig i panik. Han lukker øjnene og er ikke til at komme i kontakt med, han bliver så ulykkelig.
Vi søger for, at han stort set aldrig er helt bar, vi lægger en hånd på ham, tager ham op så han får en pause osv osv. Han stopper så snart han kommer op og krammer. Ofte skal han lige tisse en tår når han ligger der, så slapper han nogle gange af. Andre gange hjælper det ikke. Han skriger virkelig voldsomt, det er så synd for ham.
Tvillingesøster Ronja klarer det fint nok.
For god ordens skyld vil jeg lige sige igen, at han er født i uge 34.
Har du nogle gode råd? Vi har prøvet med gardinet trukket for, trukket fra (puslebordet er lige ved vinduet), hvis det var lyset der generede. Vi sørger for at han ikke kan flagre for meget, snakker med ham osv...
Med venlig hilsen
Rikke