Brev:
Behov for amning sen aften og sidde i cykelanhænger?
22. juli 2008
Alder:
8 mdr.
Behov for amning sen aften og sidde i cykelanhænger?
Hej Helen
Nu er min datter blevet 8 måneder og nye spørgsmål dukker op.
Har hun behov for at amme mere sent om aftenen? Vi træner hende i at undvære bryst om natten og det går fint. Hun klarer sig fra cirka 22-6. Hun sover som regel mellem 20 og 20.30 og vågner oftest lidt over 22. Her ammer jeg hende inden jeg går i seng. Men er det nødvendigt?
Jeg vil også spørge dig om du ved hvornår hun kan sidde i en cykelanhænger sammen med søsteren. Faren er meget ivrig efter at køre til bageren med dem begge om morgenen, men jeg holder meget på at hun er for lille.
Bodil