Brev:
Er det normalt med så tynd afføring?
16. juli 2008
Alder:
3 mdr.
Er det normalt med så tynd afføring?
Hej Helen
Jeg har en datter på små 3 måneder og hun har haft en del problemer med afføringen, vi har prøvet zoneterapi og de kunne fortælle os at hun har en irritation på tyktarmen. Det sidste vi har prøvet med er lactulose og hendes afføring er gult som det skal være, men tyndt som vand.
Hun har afførring ca 2 gange om ugen, men bruger mange kræfter på at presse op til hun skal have afføring. Hun fik sin sidste potion lactulose igår D.14.7
Efter vores sidste besøg ved zoneterapeuten D.8.7 har min datter været meget pylret og utilpas om aftenen, det skal lige tilføjes, at sidst vi var til zoneterapi var min datter stadig på lactulose.
Kan lactulose og zoneterapi modarbejde hinanden?
Min datter får kun modermælk, har det nogen betydning?
Hilsen
Susie