Brev:
Natflaske og tænder
16. juli 2008
Alder:
10 mdr.
Natflaske og tænder
Hej Helen
Daniel er knap 10 mdr. nu og får stadig 1 natflaske ca.kl. 02.00 ud over den sene flaske kl. ca. 23.00...
Men jeg er lidt bekymret for hans 2 tænder. De må jo tage skade af det der natspiseri efter han er blevet lagt i seng og har fået børstet sine 2 bisser... eller hvad?
Hvordan får jeg ham vænnet af med det spiseri efter han er blevet puttet - han bliver vild, hvis vi tilbyder ham en tom flaske, eller en med vand, eller en sut og vågner helt op samt går i flitsbue af arrigskab...
What to do?
Et andet spørgsmål, hvor meget er passende at han sover i løbet af dagen?
Vi har nemlig samme problem, som Lene med en datter på 12 mdr. (og mælke allergi) Hvor datteren vågner tidligere end tidlig - jeg vil prøve at ændre Daniel dagsrutine, som du forslog Lene - men er kommet i tvivl om, hvor meget en knap 10 mdr. dreng skal sove...