Brev:
Hvordan får jeg mit barn til at stoppe med at sutte på tommelfinger
18. juni 2008
Alder:
3 år, 4 mdr.
Hej Helen
Jeg har en dejlig pige på tre år, som desværre er begyndt at sutte på tommelfinger, hun var meget glad for hendes sut, men synes at hun var blevet for stor til at bruge den, og der var heller ikke nogen problem med at komme af med den.
Hun har stort set været syg de første to år og vi er flyttet et par gange og bor nu sammen med min kæreste og hans datter på syv og vi venter os det tredje barn, og hun skal desværre også skifte børnehave, så jeg kan godt forstå hende, at hun har brug for at holde fast i noget der er trygt, men jeg er også bange for at hun ikke kan komme af med den vane hun har fået sig....
Hvad gør jeg, skal jeg se tiden an??????
Med venlig hilsen
Karina