Brev:
Gør jeg det rigtigt?
12. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Gør jeg det rigtigt?
Hej Helen.
Jeg har en dejlig glad dreng på 2½ måned og jeg har på fornemmelsen at han stortrives. Han sover og spiser rigtig godt. Måske sover han lidt for godt. Det er i hvert fald mit spørgsmål:) Han tager sig en lur på 45 min. 4x om dagen og kl 21.00 bliver han lagt i seng og så sover han ellers til kl 8 næste morgen... Er det for mange timer uden mad?? Han er forresten på mælkeerstatning og han spiser hver 3-4 time.
Mit næste spørgsmål er: Efter han kom på mælkeerstatning har han haft svært ved at komme af med afføringen og jeg har nogle gange givet ham 100ml kamillete. Må han få det hver dag eller?? men her de sidste 5 dage har han haft afføring hver dag:) så det går den rigtige vej.
Med venlig hilsen
Nanna