Brev:
Let spor af blod i urin
10. juni 2008
Alder:
0 mdr.
Let spor af blod i urin
Hej...
Vores søn er nu 48 timer gammel og vi er allerede kommet hjem fra sygehuset - På grund af strejke :-(
Mit spørgsmål går nu på, at vi kan se let spor af blod i hans urin, stadigvæk..
Børnelægen på sygehuset sagde at det var meget normalt, men hvor længe kan de have det og hvad er årsagen hertil?
Vores søn havde lidt afføring umiddelbart efter fødsel, men har kun tisset siden - Kan det være rigtigt, at der ikke kommer mere?
Mange hilsner
De nybagte forældre