Brev:
Jern og vitaminer
9. juni 2008
Alder:
9 mdr.
Jern og vitaminer
Hej igen Helen.
Har lige endnu et spørgsmål:
Hvor mange dråber hhv jern og d-vitamin skal vi give Josefine.
Hun er jo præmatur (26.1) - og har fået 5 dråber af hver fra fødslen. Nu er hun 6mdr - (9 mdr korrigeret)
Skal vi bare fortsætte med de 5 dråber eller skal de øges i forhold til vægt og alder?
Hun vejer 7210 og er 67 cm lang
Hej fra os