Brev:
Skummetmælk i grød og solcreme
9. juni 2008
Alder:
5 mdr.
Skummetmælk i grød og solcreme
Hej Helen.
Min dreng på 5 mdr er begyndt på risgrød og lidt frugtmos, det går fint. Jeg laver selv grøden og bruger profylac i, for jeg kunne ikke tåle mælk som barn og det kan min datter på to år heller ikke. Jeg er vokset fra min allergi og min datter kan tåle flere og flere mælkeprodukter, som hun bliver ældre..
Men da vi skal på ferie om tre uger, ville jeg gerne ha noget med, som er færdig lavet (pulver). Men der er skummetmælk i alle de færdig lavet produkter og det ved jeg ikke om jeg må gi ham.?
Hvad med solcreme? vi holder ham selfølgelig i skyggen, så godt vi kan.
Med venlig hilsen
Heidi