Brev:
Lille bule ved siden af navlen
5. juni 2008
Alder:
17 mdr.
Lille bule ved siden af navlen
Hej Helen,
Længe siden sidst, men alt har bare kørt på skinner. Dog har vi et lille spørgsmål til dig, som dog måske nok er lidt svært for dig at vurdere uden at se Noah, men vi forsøger alligevel:
Noah har en lille bule under huden ved siden af sin navle. Han har haft den siden fødslen. Det er ligesom en forhøjning ala en bule når man slår sig. Han er ikke generet af det og når man rører ved stedet reagerer han ikke, (ud over han er kilden) hi hi.
Er det blot hans mave der nu en gang er sådan eller skal vi gå til lægen og få ham undersøgt??
Når vi har været til undersøgelse hos lægen i forb. med vaccinationer eller 1 års lægen har denne ikke sagt noget, men omvendt har hun ikke været særlig grundig på noget tidspunkt og nu har vi da så også skiftet læge.
Det er mest tydeligt når han lige har spist, som sådan tror vi ikke det betyder noget, men omvendt syntes vi måske også at det ser lidt besynderligt ud.
Det er ikke en voldsom bule, men en bule er der og kun på den ene side af navlen.
Håber du kan hjælpe os lidt på vej.
Carina