Lille bule ved siden af navlen

5. juni 2008

Kategori:
Alder:
17 mdr.

Lille bule ved siden af navlen

Hej Helen,

Længe siden sidst, men alt har bare kørt på skinner. Dog har vi et lille spørgsmål til dig, som dog måske nok er lidt svært for dig at vurdere uden at se Noah, men vi forsøger alligevel:

Noah har en lille bule under huden ved siden af sin navle. Han har haft den siden fødslen. Det er ligesom en forhøjning ala en bule når man slår sig. Han er ikke generet af det og når man rører ved stedet reagerer han ikke, (ud over han er kilden) hi hi.

Er det blot hans mave der nu en gang er sådan eller skal vi gå til ...

Annonce

... lægen og få ham undersøgt??

Når vi har været til undersøgelse hos lægen i forb. med vaccinationer eller 1 års lægen har denne ikke sagt noget, men omvendt har hun ikke været særlig grundig på noget tidspunkt og nu har vi da så også skiftet læge.

Det er mest tydeligt når han lige har spist, som sådan tror vi ikke det betyder noget, men omvendt syntes vi måske også at det ser lidt besynderligt ud.

Det er ikke en voldsom bule, men en bule er der og kun på den ene side af navlen.

Håber du kan hjælpe os lidt på vej.

Carina

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

13. januar 2024 | Sovevaner | 15 mdr.

Tidlige morgener - 15 mdr.

Kære Helen Jeg skriver til dig fordi jeg håber du kan hjælpe et par...

2. januar 2024 | Kost og ernæring | 15 mdr.

Vitaminpiller til børn

Kære Helen Godt nytår :) Jeg har lige et par korte spørgsmål i dag....

Annonce

Viden om børn:

Børnemad

De første måneder at barnets liv kalder man for mælkeperioden, da barnets mad udelukkende består af mælk. Barnet ernæres her enten af modermælk eller af modermælkserstatning. Når barnet er mellem 4-6 mdr kan barnet begynde at få lidt skemad.

Den periode som afløser mælkeperioden kaldes overgangsperioden. Den varer til barnet er ca. 9 mdr gammelt. Det er overgangen fra flydende mad, til mad med struktur og klumper til mere og mere bid og mad i stykker, til at barnet kan spise mere...

Læs mere i Babylex

Sikkerhed i hjemmet

Det er i hjemmet, at de fleste ulykker sker, og når dit barn begynder at kravle, rejse sig og bevæge sig rundt i hjemmet, så er det vigtigt at du sikrer dig, at jeres hjem er et trygt sted at færdes.

Dit barn skal have lov til at undersøge og opleve verden omkring sig. Derfor skal du sikre at dit barn kan gøre dette.

Alle rum kan være farlige og kan kræve et ekstra sikkerhedstjek - især skal du være opmærksom på køkkenet, badeværelset og stuen.

Gå...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak for en fantastisk brevkasse og nogle fantastiske og velskrevne bøger. Begge dele har ofte hjulpet os siden vi blev forældre for ca. 1½ år siden!

Tak fra familien i København.