Brev:
Ikke god til at bøvse, amning og tør hud
2. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Ikke god til at bøvse, amning og tør hud
Kære Helen
Tak for dine altid gode svar. Her kommer lidt flere spørgsmål til dig. Vores søn er nu lidt over to måneder og stadig super skøn.
Han er ikke så god til at bøvse, der kan gå op til fem minutter hvor der bare kommer en lille bøvs. Hvis han ikke bøvser bliver han meget ked af det og græder næsten helt utrøsteligt, er der en grund til at han ikke er så ”hurtig”/”god” til det og er der noget man kan gøre?
Han bliver stadig ammet 100% og det går rigtig godt med det, hvis man stopper med at amme efter fire fulde måneder hvad bliver hans mælkekilde så i stedet for min modermælk? Hvis det er erstatning vil jeg fortsætte.
Han spiser ca. hver 2. time er det for meget, det tager ca. 12-15 minutter pr. gang?
Han har en del tør hud og er begyndt at smørre ham med decubal, er det i orden eller ville hans hud have bedre af at ”helbrede” sig selv?
Sommer hilsner fra familien på 3