Brev:
Hvornår begynder man med sæbe og shampoo?
30. maj 2008
Alder:
10 mdr.
Hvornår begynder man med sæbe og shampoo?
Hej Helen.
Lige et spørgsmål mere;-) Denne gang omkring sæbe/shampoo.
Hvornår begynder man med at bruge det. Og er det noget der skal i badevandet ligesom olie, eller...?
Med venlig hilsen
Charlotte