Brev:
Søvn, allergi?
30. maj 2008
Alder:
11 mdr.
Søvn, allergi?
Hej Helen
Jeg har en datter på 11.5 mdr, som normalt sover 1 time om formiddagen og en 2 til 2.5 timer om eftermiddagen. I den senere tid, er hun dog begyndt ikke at ville sove så længe om eftermiddagen. Tror du det er tid til at springe formiddagssøvnen over?
En anden ting er, at jeg har langt mærke til, at hun af og til bliver forkølet, når vi har været i haven. Forkølelsen udmønter sig i en lang næse, men meget klart snot og vand i øjnene. Jeg tænkte derfor på, om hun kunne havde allergi. I så fald, hvornår og hvordan kan man få det undersøgt.
Med venlig hilsen
Tine