Brev:
Kropstemperatur
26. maj 2008
Alder:
9 mdr.
Kropstemperatur
Hej
Jeg vil lige spørge kort om børn har samme temperatur som voksne. Altså vil de have det lige så varmt som os andre på en sommerdag?
Venligst
mig