Brev:
Amning og navle
22. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Amning og navle
Hej igen Helen
Jeg har endnu engang lidt spørgsmål til dig:-)
Situationen er den at vi nu er kørt helt afsporet med amningen. - Jeg har ganske enkelt taget den beslutning at stoppe det, da Alexander til sidst ikke kunne finde ud af at sutte rigtigt hos mig, så jeg blev så møg øm hver gang og han fik meget ondt i maven fordi han slugte for meget luft og hver gang blev kaos og stress.
Amningen blev desværre til noget dårligt og ikke en hyggestund, derfor tænker jeg at det er bedre at han har en glad mor og selv undgår ondt i maven end at vi fortsætter.
Dog er det da bestemt ikke uden både dårlig samvittighed og op til flere tudeture at beslutningen er taget :-( og jeg fortryder da også engang imellem, men er nødt til at stå ved beslutningen for os begge.
Men nu prøver vi noget andet - jeg malker ud med en avent brystpumpe tre til fire gange i døgnet, hvor jeg kan få ca. 125-150 ml ud hver gang og det får han selvfølgelig på flaske, så lidt får han da, resten bliver suppleret med mme.
Hvor store tror du mulighederne er for at jeg kan opretholde en mælkeproduktion, så han kan få bare lidt. Vi har kørt på denne måde i ca. 3-4 dage og det virker ikke som om den er dalet men selvfølgelig heller ikke steget.... Er det besværet værd når vi ser på ham rent sundhedsmæssigt at pumpe ud når det ikke er mere?
En sidste ting er at hans navle stadig bløder lidt, må den godt det? Den faldt af ca. fire dage efter og ser fin ud, men i en af "folderne" er der hele tiden størknet blod som jeg kan fjerne flere gange om dagen.
Knus fra camilla
P.s super flot nyt design til din side