Brev:
Tager min datter nok på?
21. maj 2008
Alder:
2 mdr.
Tager min datter nok på?
Hejsa
Min lille datter på 8 uger får udenlukkende modermælkserstatning, da jeg har haft svært ved at få hende til at tage nok på.
Hun vejede ved fødslen 4790 g, ved fem ugers undersøgelsen vejede hun 5150 g. og blev i går vejet ved 8 ugers undersøgelsen til 5500 g.
Jeg kan godt se at det går bedre, men er det godt nok? Hvor meget bør hun ca tage på om ugen ?
Med venlig hilsen
Senia