Brev:
Forventning til sammenhængende nattesøvn og flytning
21. maj 2008
Alder:
2 mdr.
Forventning til sammenhængende nattesøvn og flytning
Helen
Vi er en familie, der stadig bor i Finland, og så er det rart med lidt sparring, da vi ikke kan få det her. Vi har Johan på 2 1/2 måned og jeg har et par spørgsmål.
1) Jeg vil først spørge, hvor længe man kan forvente, at han kan sove i træk om natten? Han har kunnet sove ca. 4 timer men er nu nede på intervaller af ca 2 1/2 time. Der er ingen problemer med at få ham til at sove om aftenen kl. ca. 19.30 - 20, og heller ikke efter at jeg ammer ham når han vågner og frem til kl. ca. 6 om morgenen. Men jeg er ved at være lidt træt af, ikke at få mere sammenhængende søvn.
2) Et andet spørgsmål er angående en forestående flytning, hvor vi skal bo en del forskellige steder i ca. en måned. Vil du anbefale, at han sover i sin barnevogn hele tiden, for at det er samme sted, eller er det OK, at han også kommer til at sove i rejsesenge? Lige nu sover han i barnevognen om dagen og i sin lift i hans egen seng om natten.
Mange venlige hilsner fra Malene fra det nu varme nord