Brev:
D-dråber og hård mave
20. maj 2008
Alder:
2 mdr.
D-dråber og hård mave
Hej Helen
Vi har en dejlig dreng på 2 måneder. Vi giver ham d-dråber som vi skal, men det er meget problematisk. Han får hård mave og ligger og presser i lang tid uden at der kommer noget som helst og græder derefter og er urolig når han får bryst. Jeg ammer ham 100 %.
Det er hver gang han får d-dråber problemet opstår. Alle d-dråber på markedet indeholder de samme ingredienser.
Kan jeg bruge ACD-dråber i stedet? Lægen siger jeg skal spørge apoteket og de mener godt jeg kan, men skal tjekke efter med sundhedsplejersken (som strejker og derfor ikke kan give svar).
Han er født til tiden så er det skadeligt for ham at få a og c vitamin som også er i ACD-dråberne? Ved ikke hvad jeg skal stille op vil helst give ham d-vitamin som han har brug for, men hele systemet går i stå så har givet ham lactulose. Men man skal vil ikke give d-dråber for også at give lactulose eller?
Håber på svar til at lette forvirringen
Mange hilsener
Linda