Brev:
Sover dårligt, bider os, plan for dagen mv.
16. maj 2008
Alder:
13 mdr.
Sover dårligt, bider os, plan for dagen mv.
Hej Helen
Vi har stadig problemer med at få noget nattensøvn. En sjælden gang sover vores søn godt, men for det meste er han vågen med max to timers mellemrum. Han bliver ikke ammet mere, og får kun tilbudt vand (som du anbefalede), når han er vågen, hvilket han sjældent vil have. Han vågner bare tit og er meget ked af det og græder. Som regel bliver vi nødt til at tage ham op, fordi han hulker, nærmest hiver efter vejret, og det synes vi, er synd for ham.
Han startede i dagpleje den 7. maj, og selvom søvnen aldrig har været god, var den blevet en anelse bedre inden, men er nu helt elendig igen, og jeg skal jo snart starte på arbejde igen. Kan det skyldes, han lige skal vænne sig til at gå i dagpleje? Er jo en stor omvæltning. Det går godt derhenne, men han græder hver dag, når jeg afleverer ham.
Et andet problem er, at han er begyndt at bide i alt og alle. Virker som om, at når han er glad, vil han gerne bide os, det er ikke, når han er ked af det. Han bider også i mange ting, undtagen sin bidering, som han ikke finder interessant.
Kunne du give mig en plan over dagen, som passer til hans alder, men hvor der er tider på, for kan ikke rigtig finde ud af, hvornår det er bedst at gøre de forskellige ting især søvnen.
Vi skal snart til Italien på ferie. Skal jeg tage noget med, som min søn skal spise dernede, eller kan jeg regne med, at der er, hvad vi skal bruge?
Håber på lidt hjælp endnu engang, på forhånd mange tak for det.
Mange hilsner
den evigtrætte mor