Brev:
Arp eller?
14. maj 2008
Alder:
2 år, 4 mdr.
Arp eller?
Hej Helen.
Her går det stadig roligt, vi sover alle fint og Victoria udvikler sig motorisk og tager meget på i vægt. Det er en stor lettelse, at vi kan få både dage og nætter til at fungere:o)
Mit spørgsmål i dag vedrører Isabella. Hun havde meget arp som lille, men det er nu tilsyneladende vendt tilbage. Da hun var lille "kurrerede" jeg hende med olie og en tættekam, men det er nok ikke løsningen nu, da hun har fået et langt tykt og krøllet hår. Jeg tror aldrig, at hun tilgiver mig, hvis jeg prøver at rykke tættekammen igennem hendes hår ;o/
Jeg hørte et rygte om, at hvis man ikke straks fjernede det, så ville alt håret falde af og jeg ville da blive meget ked af det, hvis min lille prinsesse blev skaldet. Jeg har prøvet at nuldre det af med en vaskeklud i badet, men det er ikke nok.
Hvad gør jeg?