Brev:
Vuggestue vs. dagpleje
9. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Vuggestue vs. dagpleje
Hej Helen
Er der noget, der taler for at man skulle sætte for tidligt fødte i dagpleje - i stedet for i vuggestue. Vi pønser på at lade pigerne starte i vuggestuen, hvor vores store pige gik, når de er ca. 11 1/2 måned gamle.
Er det for tidligt - for en for tidligt født, tror du? Hvad ville du anbefale, vuggestue eller dagpleje, får børnene tættere kontakt hos en dagplejemor...
Hmmm...jahh bare nogle tanker...der lige poppede op.
Bedste hilsner
Lise