Brev:
Sutter på tommeltot
8. maj 2008
Alder:
5 mdr.
Sutter på tommeltot
Hej Helen!
Så har vi brug for din hjælp igen. Rasmus har længe haft en tendens til at sutte på sin tommeltot, men inden for de sidste par dage er det virkelig eskaleret meget. Han sutter så snart han kan komme til det, selv midt i mosen:-)
Han elsker sin sut, men er begyndt at spytte den ud og tage tommelfingeren i stedet. Han sutter på alt. Han kan ligge i lang tid og sutte på dynen, trøjen ect.
Har bare brug for lidt hjælp til hvordan vi undgår, at det bliver en indgroet vane.
Kærlig hilsen
Lone