Brev:
Tænder, tøj
7. maj 2008
Alder:
11 mdr.
Tænder, tøj
Hej Helen!
Skal jeg være bekymret over at Katrine endnu ikke har en eneste tand endnu??
Synes det er rigtig svært at finde ud af, hvor meget tøj hun skal have på, nu hvor vejret er blevet så fint, hun er vildt snottet og hoster, naturligt når man er startet i dagpleje for 5 uger siden. Igår hentede jeg hende, hvor hun kun havde hendes almindelige tøj på, det synes jeg måske var for lidt da vinden er kold, og jeg ville selv have givet hende en trøje på. Hun havde heller ikke nogen hat på?!?
Vi har pt. kun en elefanthue og skal have købt noget andet, men ved ikke hvad. Kan læse du skriver til andre, at det ikke længere er nødvendig med hat på ud at sove, så ved ikke rigtig hvad der vil være den bedste investering.
Tak for en dejlig side.
Med venlig hilsen
Pernille