Brev:
Hat eller kyse på?
5. maj 2008
Alder:
9 mdr.
Hat eller kyse på?
Hej Helen.
Tak for dine gode svar :-)
Det gik super godt med turen til Milano, og Freja hyggede sig med Mille.
Nu er det jo rigtig godt vejr, hvor lang tid skal en baby have kyse/hat på? Hvor koldt? Hvor gammel baby? Freja er 9 måneder.
Hun har hat på når hun sover i barnevognen, jeg er så bange for at hun skal få mellemøre betændelse, det havde jeg nemlig som barn.
På forhånd tak :-)
Kærlig hilsen
Kristina.