Brev:
Sol, myg og alkohol
3. maj 2008
Alder:
3 mdr.
Sol, myg og alkohol
Hej Helen.
Jeg har lige et har spørgsmål vedr. min datter som er 3 måneder.
Jeg ved godt at hun ikke må være i solen i år og jeg vil også gøre alt for at hun ikke kommer det. Hvis hun er under en parasol skal hun så have solcreme på. Hvis ja, hvilken solcreme vil du anbefale. Jeg har hørt at det skulle være usundt for babyer at få solcreme på. Passer det?
Der er jo kommet mange myg og vi gøre alt hvad vi kan for at hun ikke skal blive stukket. Men selvom vi bruger insektnet, kan det jo ske at hun bliver stukket. Hvis uheldet er ude, hvad kan jeg så smøre på?
Jeg har købt en brystpumpe, fordi jeg har brug for at ku få en eftermiddag for mig selv engang i mellem. Kan du fortælle mig lidt om, hvordan man malker ud.
Hvis jeg en aften får lyst til et glas rødvin hvornår er det så bedst at jeg drikke det - før jeg ammer eller lige efter?
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Hilsen Signe