Brev:
Fra lift og over i vugge eller seng
30. april 2008
Alder:
4 mdr.
Fra lift og over i vugge eller seng
Kære Helen.
Tak, for rådene sidst, selvom det ikke gik helt som jeg havde håbet.
Victoria gider fortsat ikke rigtigt spise ved mig, selvom jeg prøver at ligge hende til stortset hver gang, men, hun bliver sur og ked af det, og det ender med at hun får flaske, og spiser uden brok. På nær om morgenen ved 5-tiden hvor hun vågner første gang, der ammer jeg liggende, hvor hun som regl falder i søvn igen efter 5-10 min. Hvilket har resulteret i at vi nu igen har fået vores glade og smilende pige tilbage, så er egentligt meget tilfreds på det område.
Vi har indtil nu vugget hende i liften når hun skal sove, enten ved at gå med den armene eller vugge i kurvevuggen alt efter hvor meget hun prosterede, men nu varer det ikke længe for hun ikke længere kan ligge i liften mere.
Jeg har flere gange forsøgt at ligge hende i kruvevuggen alene (uden lift), for jeg ved jo at vi bliver nødt til at få hende til at sove i vuggen, men det er uden held. Jeg har prøvet at ligge dyner omkring hende for at gøre det mere trygt, så den virker mindre, men den går ikke?
Så jeg ville høre om du har nogle råd til hvordan jeg kan få hende til at sove i vuggen ?
Kærlig hilsen
Maria