Brev:
Solcreme til børn under et år
28. april 2008
Alder:
9 mdr.
Solcreme til børn under et år
Hej Helen.
Jeg har tænkt på at Carolina skal smøres ind i solcreme nu hvor hun er i vuggestue, og hun er meget ude i sin barnevognen og kigger på de andre børn.
Men en af pædagogerne mente at man først må bruge solcreme når de er fyldt 1 år. Er det rigtigt. Og hvad med sun-blokker? er det, det samme, for det har vi nogle venner der bruger på deres dreng, de har været i Tyrkiet et par gange, han er 9 mdr.
Med venlig hilsen
Charlotte