Brev:
Hårtab - 2 år
20. april 2008
Alder:
2 år
Hårtab - 2 år
Hej
Mit barn er begyndt at fælde. Der sidder hår tilbage i kammen når jeg reder hendes hår. Det er først begyndt den sidste uge.
Er det almindeligt at et barn på 2 år fælder?