Brev:
Opholde sig udendørs
19. april 2008
Alder:
4 mdr.
Opholde sig udendørs
Hej
Med foråret kommer solen, og der er jo så ikke noget skønnere end at opholde sig udendørs. Enten at sidde med en bog eller gå og ordne haven.
Nu har jeg så en lille en på 4 måneder, og jeg kan selvfølgelig sagtens gøre dette, mens han ligger og sover i barnevognen. Men hvad med de vågne timer? Hvor meget kan sådan en lille en tåle at opholde sig udendørs, og hvordan skal forholdene være? Hvor skal han ligge, og hvad skal han have på?