Brev:
Grød, gylp og mælk
9. april 2008
Alder:
5 mdr.
Grød, gylp og mælk
Hejsa
Jeg har fået 2 tvillinge drenge født 32 + 5 men har klaret det utroligt godt uden nogen problemer. Nu er de 4 mdr, fra termin og 5.5 mdr fra fødsel
Fra de var ca. 2 mdr. har de fået MME har prøvet lidt af hvert pga gylp, men uden resulltat. Nu får de NAN 1 de har hele tiden haft problemer med at de gylper meget rigtig meget.
Nu har vi i en periode prøvet at give dem grød og de er rigtig glade for grøden men gylper stadigvæk meget. Ofte gylper de halve måltider op undtaget grøden og er blevet meget pyldret efter måltiderne. Samtidig har de en periode ikke rigtig meldt sig. Hvad kan dette skyldes? og hvad kan jeg gøre?
Deres dag ser nogenlunde sådan ud.
kl. 6 vågner får tilbudt flaske ca. 100 ml
kl. 7-8.30 sover
kl 9 får tilbudt grød spiser mellem 0,5 - 1 dl grød
kl 9.30 - 12 sover
kl 12 får tilbudt flaske ca. 100 ml
kl 13.30- 15 sover
kl 16 får grød spiser mellem 0,5 -1 dl grød
kl 19 får 150 ml MME
kl 23 150 ml MME
kl 4 100 ml MME
Med venlig hilsen
Stine