Brev:
Tigerspring og forårssol
6. april 2008
Alder:
10 mdr.
Tigerspring og forårssol
Hej igen Helen.
Jeg har et par spørgsmål til undren og nogle til frustration......
Min datter på 10 mdr. synes jeg har ændret sig pludseligt, forstået på den måde, at hun er begyndt at kravle rigtigt og kommer rigtig meget rundt, men samtidig blir hun somme tider pludseligt ulykkelig og græder helt så hun hiver efter vejret - uden synlig grund. Desuden synes jeg det er blevet sværere at se, hvad det er hun vil ha, når hun blir utilfreds eller ked af det, hvor jeg før vidste det præcis. ...
...
Er det alderen, der gør, at hun pludselig svinger så meget, og måske at hun motorisk udvikler sig meget (hun er også begyndt at rejse sig op ad ting)? Følger der en række ændringer nu i min datters liv? Det er nemlig ligesom om der sker meget nu - og jeg har lidt svært ved at følge med :-))
Derudover vil jeg lige ha et par råd om forårsolen og babyhud.....skal man smøre hende ind så snart man går en tur i solen eller hvad gør man?
Tak for dine altid gode svar.
Med venlig hilsen
R