Brev:
Hvornår skal jeg regne med at få menstruation
4. april 2008
Alder:
10 mdr.
Hvornår skal jeg regne med at få menstruation
Hej igen Helen
Jeg har ikke haft menstruation siden jeg blev gravid med mit første barn (okt 2005). Da han var 3 måneder gammel blev jeg gravid igen og jeg fødte sidste sommer (juni 2007) endnu en guldklump. Jeg har endnu ikke fået menstruation, men er begyndt at have lignende smerter i underlivet, som nu har stået på i ca. 14 dage.
Jeg har ammet min sidst ankomne søn indtil nu (er lige stoppet for ganske få dage siden), men jeg har i lang tid kun ammet ham 2-3 gange i døgnet. Lyder det mærkeligt, at jeg ikke har fået det endnu eller er det ganske normalt?
Jeg har taget en graviditetstest, fordi jeg blev lidt bekymret, den viste negativ. Hvordan skal forholde mig til smerterne i underlivet?
Jeg ved godt at du ikke er læge :-) men håber, at du kan svare på mit spørgsmål, hvis det skyldes amning osv.
På forhånd tak.