Brev:
Bad og knopper på numsen
31. marts 2008
Alder:
11 mdr.
Bad og knopper på numsen
Hejsa
Jeg har et par spørgsmål jeg gerne vil have stillet.
Jeg har en datter på knap 1 år. Ligenu bader jeg hende hvert anden dag. Er det ok? Eller er det for meget?
Og, hun har nogle underlige knopper på hendes numse, jeg har givet hende Panthenol (tror jeg det hedder), men det har ikke hjulpet. Også har jeg prøvet Zinksalve, som jeg heller ikke synes hjælper så meget. 8-hour cream har jeg også prøvet lidt, da jeg har hørt det skulle være godt. Hvilke af de 3 produkter ville du mene er det bedste?
Tusind tak.
Mvh. Tupaarnaq